Love my hair!

du är så snygg! :)

Svar: Tack! Jag försöker verkligen ta till mig det. När jag ser mig själv i spegeln numera så börjar jag själv se att jag faktiskt inte ser så dum ut :) Det värmer att höra sådant! Och jag är verkligen nöjd med bilderna, så glad att pojkvännen greppade kameran och provade på att fotografera mig. Annars är det ju alltid jag som är bakom kameran. Allt bra med dig annars? Kram
Charlotte

Du är ju för snygg!!

Svar: Tack! Vad söt du är. Man blir så himla glad av att höra något sådant. Hoppas allt är bra med dig?
Charlotte

Det var väldigt sant det jag sa :} jag mår jättebra, hoppas du gör det också? KRam!

Svar: Vad skönt att höra! Jag mår väldigt bra förutom att det är rätt jobbigt på jobbet just nu. Stressad, men försöker skjuta den delen åt sidan. Dags att sova här upp 05.00 i morgon. Men skönt att sluta halv två, sedan är det helg! Ska bli skönt och kul! Vad ska du hitta på i helgen? Kram
Charlotte

Det blir tyvärr mest plugg i helgen. Hoppas du får en roligare helg :}

Svar: Vad blir det för plugg? Vi ska se lite MMA i morgon och byta däck på min bil :D haha! Lycka till med plugget. Kram
Charlotte

Du, vad det är för plugg undrar jag också. Farmakokinetik och biofysilalisk kemi kallar dom det. Jag förstår dock inte så mycket ;) Åh, roligt. Hoppas ni får skoj och att det går bra med däckbytet. Kram!

Svar: Haha! Okej, det lär riktigt avancerat alltså! Hur har pluggandet gått? Det gick superbra, pappa skötte det medan vi satt inne och pratade med mamma och gosade med katten. Idag har han spelat boule och blev tvåa. Firades med tacos :D Kram
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR