Friday it is!

Vad hände med vädret? haha! Tycker det är lite roligt faktiskt, kan inte annat än skratta åt eländet. Det var vad jag gjorde i morse på vägen till jobbet. Stannade för att fotografera en instagrambild och log för mig själv. Inte för att det snöat, utan mer för att alla andra blev så sura och griniga över detta. Fredagar är riktigt lugna på jobbet numera, vi har inte alls många barn, så har även stöttat upp andra avdelningar, skönt en fredag. I morse kände jag av en konstig känsla, jag har varit extremt kissnödig under veckan, idag var det samma sak men snäppet värre plus att det kändes konstigt. Ringde till vårdcentralen för att kolla om man kunde komma och lämna kissprov, jag misstänkte ju att det kunde vara urinvägsinfektion. Det visade då inget, tur det kanske men så fruktansvärt störande att vara så extremt kissnödig! Han trodde att det kanske var något på gång, märkte jag någon skillnad så skulle jag åka in. Han tipsade mig om att dricka tranbärsdryck i helgen, köpte 2 liter på vägen hem. Så det blir att hinka tranbärsdryck. Vi har slappat här hemma, tittat på Let´s Dance, ätit en god middag, tryck i oss onyttigheter, (vilket jag inte fattar varför jag gjorde. Mår ändå bara skit av det. NU är det slut på sånt. Ska äta kesella med frukt och nötter istället. Mycket godare också, blir jag sugen på choklad ska jag bannemej köpa den mörkaste där finns) läst lite fototidningar m.m. Snart läggdags, mysigt att krypa ner i sängen tillsammans med den man älskar! I morgon åker han till Jönköping för tävling. Jag ska fixa presenter, (han fyller år på måndag) umgås med min mamma, pappa & syster, städa och fotografera lite tänkte jag och träna om det hinns med. Idag fick vi hem varorna från ungcancer.se som vi beställde häromdagen. Skulle ta ungefär 2 veckor, men kom ju bara några dagar efter vi beställt. Tjoho!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR