Hör och häpna!

Jag är ju sjukt trött på morgonen när väckarklockan ringer, men jag har faktiskt börjat fundera på om jag ska ställa klockan ganska mycket tidigare innan min nuvarande tid. Varför då? Jo, jag ska försöka komma ut på en 30 minuterspromenad innan jobbet, de dagar jag börjar 8 och 9 tycker jag låter rimligt till en början. I morgon börjar jag 9:00 och jag tror att jag ska försöka komma ut redan då. Jag har självklart inte lovat mig själv att göra det, men det är ett mål som jag har under året att i alla fall starta några mornar såhär. Jag gjorde det i lördags morse innan vi åkte till Malmö. Då vaknade jag av mig själv klockan 8:00 och stack ut nästan en timma, blir nog annat när man vaknar av klockan skulle jag tro! 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR