Min tolkning av gammal / ung

Rania

svar: tack! åh, ingen aning - snott dem av min sambo haha :D

Svar: Varsågod! Jasså? :D haha! Får försöka hitta sådana : )
Charlotte

Vilken härlig tolkning :)

Svar: Tack! Kul att du gillade den :) Blev faktiskt väldigt nöjd. Kul att du lämnade en kommentar. Kikade in på din blogg. Ser trevlig ut. Roligt att du är från Göteborg också! Ha en bra onsdagskväll :)
Charlotte

sv: Ja men precis :) Jag pluggar inte utan driver eget företag, därav slutar jag aldrig jobbet haha! Men trivs med detta, skolan var bara massa tråkigt :)

Svar: Jaha, hmm.. läste jag så fel? haha! Ber om ursäkt för det. Men ja då förstår jag. Eget företag innebär mycket jobb.
Charlotte

Himla fin bild och sjukt bra tolkning!

Svar: Tack! :) Blev väldigt nöjd med tolkningen själv :) Allt bra med dig?
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR