Semester 2013

Har ni börjat fundera på semester för detta året? På jobbet har vi nu fått börja önska vilka veckor vi vill ha. Hela huset är stängt under 28,29,30 och 31 och jag kommer nog att önska dessa veckor. Det visade sig att jag hade fler semesterdagar än vad jag trodde! Blir 4 veckor nu i sommar i alla fall, sedan vill jag spara 1 vecka till januari 2014. Vi kommer antagligen att åka utomlands så som vi gjorde i år. Under v. 29 kommer vi vara i Falun (om jag får denna veckan då) för Rickard spelar SM i Boule hela den veckan. Jag har aldrig varit där så det ska bli kul! Sedan har vi pratat om att resa runt lite i Sverige under de andra veckorna och kanske Paris, London & Polen. Resemålen i Sverige blir nog Gotland och Skåne. Har du några tips på vad man inte ska missa under dessa resemål så vill jag gärna ta del av dem. Eller om du har andra tips på vart man kan resa i Sverige :)
Vad ska du göra på din semester? 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR