Wedding

Igår fotograferade jag en vän och hennes man, Carolina och Lee som gift sig i Australien, eftersom så många vänner inte varit med och firat deras vigsel så ville dem bjuda alla på en stor middag med fest. Innan middagen fotograferade jag brudparet och hennes familj. Lee talar engelska och min engelska är riktigt kass! Jag skäms över att jag är såpass dålig på det. Jag önskar jag kunde tala mer, framför allt med honom. Man vill fråga så mycket men kan inte språket. Jag förstår mer än vad jag kan tala. Det var en utmaning att fotografera och försöka ge instruktioner på engelska, Carolina hjälpte mig såklart, jag försökte ta det mesta på engelska faktiskt. Ska nu gå igenom alla bilderna från dagen. Kanske ni får se någon bild här senare, jag måste först fråga brudparet och självklart ska dem få bilderna först. 

Å så fin bild! Man blir riktigt sugen på en cupcake :D
Allt bra med dig?

Svar: Tack! Kul att du gillade bilden. Det är bara bra med mig, kom ganska nyss hem från jobbet dock. Snart läggdags igen. Hur mår du? :) Ha det gott!
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR