Redan helg?

Tänk att det redan är fredag i morgon! Tyckte nyss det var måndag...
Arbetsdagen är slut i morgon kl 16 för mig. Då bär det av mot stan för att möta upp R, vi ska ut och äta på Texas longhorn. En mysig fredagskväll innan han åker till Skåne för att lira boule. Helgen blir lugn för mig. Jag ska träffa en vän på lördag och även fixa lite grejer inför ett fotojobb. På söndag ska jag ut till mamma och pappa en sväng, behöver fixa lite med bilen och sedan ska jag besöka kyrkan och festlokalen där jag kommer att fotografera en vän som gifter sig denna månaden. (nämner inget datum för att respektera ifall brudparet vill hålla det hemligt för folk som ej är bjudna).

Den här veckan har gått gaaaaalet fort!

Svar: Ja! Och man är helt slut efter första veckan efter semestern. Haha!
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR