Torsdag till söndag

I torsdags åkte vi till Skåne, det blev grillat hos svärföräldrarna. Mycket gott! Vi festade till det med efterrätt denna gång också. Något alldeles speciellt, spettkaka "spettekaka" för mig var det första gången jag smakade, gud så god den var! På fredagen hälsade vi på R farfar som fyllde 94 år, första gången jag träffade honom och R kusin, farbror och faster. Mycket trevligt! Fredag kväll var vi bortbjudna till Lina och Jonas på grillat. Lika trevligt som altid hos dessa underbara människor! Vi åkte hem till R föräldrars lägenhet strax efter 12.
 
På lördagen klev vi upp ganska tidigt för att åka till Köpenhamn. Vi tog tåget från Malmö, väldigt smidigt egentligen. Första gången för mig! R har denna gång hunnit visa lite mer utav Malmö också. Mysigt! Väl framme i Köpenhamn gick vi på Zoo. En grymt bra dag som avslutades med god middag på Boulebar i Malmö. Där jag nästan tog hem en seger mot R i Boule. Boulebar är ett ställe där man kan äta god mat och spela Boule, ungefär som om man går och spelar bowling. Sedan promenerade vi genom stan, köpte en liten godispåse. Tog bussen hem och tittade på en film innan vi gick och la oss. Idag söndag vaknade jag och var jättetrött och seg! Åt frukost och packade ihop våra saker sedan åkte vi till svärföräldrarnas stuga för att säga hejdå till dem och hunden Molly. Vi kom hem vid 12 idag. Slängde in all packning och klädde om till träningskläder. Det fick bli ett axel, vader och bicepspass idag. Det var riktigt skönt, kroppen är helt slut!
 
 
Vi ligger i soffan och tittar på tv, äter frukt och nötter. Laddar inför första arbetsdagen efter 4 veckorssemester. Det ska bli kul att komma tillbaka till jobbet. Dock är jag rädd för att jag ska vara sjukligt trött. Är ju extremt morgontrött. Men kroppen anpassar sig fort! :)
 
 


 
 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR