Tredje advent

Tänk att det bara är 8 dagar kvar till julafton! Och jag har inte köpt en enda julklapp ännu, har du köpt några julklappar? Jag ska försöka komma på något att köpa till min kära sambo, kan bli klurigt. 
 
 
Anonym

så fint!

Jasmine

Mysigt inlägg, även om det är simpelt. :)
Hoppas att du hinner köpa dina klappar.
Kram

Svar: Tack! Jag hade svårt att veta vad jag skulle skriva, samtidigt som jag gärna ville göra något! Det blir svårt ibland, man vill ju inte alltid skriva om vad man gör.. du förstår nog hur jag menar? :) Vi har fått köpt några julklappar idag faktiskt! Känns skönt :) Har du shoppat dem ännu och hur firar du jul? Kram
Charlotte

Sååå fina bilder, och så himla himla härligt att det är så kort tid kvar till the most wonderful time of the year, hehe ;D

Svar: Tack! Ja eller hur :) Ska bli så mysigt! Vi var på IKEA idag och provade julbordet och shoppade julklappar. Tjoho! Så har suttit här hemma och slagit in paket och hört julmusiken från högtalarna!
Charlotte

linnea

ser mysigt ut!:)

Svar: Tack! :) men nästa år blir det riktig gran i radhuset. (vi flyttar 3:e feb). Har du gran? =)
Charlotte

SARA

Fina bilder :D

Svar: sv: Tack! :) Kul att du lämnade en kommentar. Allt väl med dig?
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR