Julklappsshopping i Nordstan

Vi som var färdiga med alla julklappar har varit inne i stan och köpt ännu fler julklappar! Det blev julklappar till Rickards föräldrar. Och jag köpte en julklapp till mig själv. 4 fotoböcker, Digital fotografi från Scott Kelby. Rickard skulle köpa julklapp till mig också så jag satte mig på Condeco så länge, jag köpte 2 chokladbollar under tiden och när han kom tillbaka så fanns inte det han skulle köpa. Vi tog en snabbfika och tog sedan bussen hem. Han åkte vidare till nästa butik för att se om julklappen han skulle köpa fanns där. Och visst gjorde den det. Han kom hem med ett stort grönt paket. Jag har verkligen ingen aning om vad det kan vara! Är jag nyfiken? Jaa?! Här har ni en tjej som är sjukt nyfiken på paket. Vi öppnar våra paket i morgon bitti innan vi åker till Malmö. Så jag behöver inte hålla mig så länge.
 
Vi planerar att åka ganska tidigt i morgon då vi tänkte anlända till Malmö vid halv ett. Kanske att vi svänger förbi Ullared på vägen. Ska titta på gamla sockerlådor som dem har/haft där, vi vill göra ett vardagsrumsbord utav dem. På tal om att göra eget så satt Rickard förut och skissade på ett matsalsbord. Han kommer antagligen att försöka tillverka vårt eget! Han är grym på att snickra så det kommer nog bli riktigt nice! :)
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR