Kärlek

 
Vackra människa! Du gör mig lycklig, stark och hel. Det kanske inte alltid syns på utsidan, men det känns på insidan. För snart 2 år sedan träffade jag dig och det kändes från första stund att det var något speciellt mellan oss! En magisk känsla som är otroligt svår att beskriva. Man måste helt enkelt uppleva det själv för att förstå! Vi skrattar ihop, vi gråter ibland, vi går igenom lätta och tunga saker tillsammans. Med dig är jag trygg.
 
Jag är så otroligt glad för att min vän Doris tipsade mig om en dejtingsajt en dag när vi satt och pluggade på en tenta i skolan, för hade hon inte gjort det så hade jag kanske inte träffat min blivande man. Det är dig jag vill bli gammal tillsammans med! Snart flyttar vi till vårt radhus, jag längtar och ser fram emot att få flytta in där med dig. Jag är så otroligt kär, du gör mig alltid så glad och du får mig att känna mig speciell och omtyckt. Älskar dig Rickard!
Madds

Åh vad fint!! :)

Svar: sv: Tack! :)
Jag fotograferar med Nikon D7000. Sedan har jag ju en drös med objektiv också :D
Charlotte

Madds

Vad använder du för kamera?

Madds

Är du nöjd med den? vad hade du innan? jag är sugen på skaffa en kamera nämligen så tänkte om du hade några råd o ge :)

Svar: sv: Jag är jättenöjd! :) Innan hade jag Nikon D90 och D40. Vad är det för behov du har? Vad är det för bilder du ska ta osv måste du först fundera ut :)
Charlotte

Madds

Okey, jag vill bara ha en allroundkamera inget särskilt, som tar fina bilder typ... funderade på denna, om du skulle orka titta vad du tror om den; http://www.cyberphoto.se/?http://www.cyberphoto.se/info.php?article=100d1855dc

Jag är ju amatör :) haha

Svar: Är det Canon du vill ha? Om du vill att den ska vara lätt att ta med och inte ska "krångla" med att byta objektiv osv så tror jag att en lite mer avancerad digitalkamera skulle passa dig. Jag ska titta lite så skickar jag länk sedan.
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR