Klapparna är inhandlade

Nu är klapparna inhandlade, bara en till som skall köpas och det ska vi försöka fixa i morgon efter vi varit på banken. Vi har även köpt julklappar till varandra. Detta året vet vi redan innan vad vi kommer att få. Det blir något som vi kan ha användning för i vårt radhus. Lite busigt kanske! Men jag vet faktiskt ingenting som jag önskar mig. Vi kommer ju att köpa lite nya möbler när vi flyttar, bland annat en ny säng. Utav mamma och pappa har jag önskat mig pengar till en säng.
Får se vad Tomten kommer med ;)
 
 

Åh så fint, spännande med julklapparna :D Blev det bra med din 24-dagars-kalender förresten? :)

Svar: Haha! Jadu, efter helgen i Skåne runt den 7:e så blev det typ inget mer. Vi skulle åkt vägen om Ullared men vädret var ju skit så hoppade det. Där skulle jag shoppat resten av sakerna. Men han gillade dem han fick iaf :D
Spännande! Ska gå in och kika :)
Charlotte

JUNITJEJ

Än har jag inte köpt mina.

Svar: Ska du köpa till många? Vi ska handla den sista klappen här nu i helgen innan vi åker till skåne. Hur firar du jul i år? :)
Charlotte

Jag är också helt klar med mina klappar nu! Det är inte långt kvar nu :) Kramar

Svar: Sv: Vad härligt! :) Nej, nu är det inte långt kvar. Hur firar du jul i år? :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR