Tidig julklappsutdelning

Lördag bestod av ett besök hos mamma och pappa där vi fikade med köttbullesmörgås (inkl. rödbetssallasd), till efterrätt fick vi smaka på syrrans väldigt goda chokladbollar som dessutom var nyttiga. Gjorda på bland annat dadlar! Lite "finare" choklad som mamma hade köpt i stan i någon butik som jag tyvärr inte minns namnet på nu. 
 
Eftersom syrran åker till spanien i en vecka och vi (jag och Rickard) åker till Malmö för att fira jul så träffades vi idag och bytte julklappar. Vi öppnade julklapparna tillsammans och min reaktion när jag öppnade syrrans julklapp var nog ett riktigt bevis på att jag blev glad! Jag fick en jättefin pläd från Hemtex (se bild nedan), jag har faktiskt blivit lite förtjust i Hemtex och precis "upptäckt" deras utbud egentligen. Det finns hur mycket som helst jag skulle vilja ha därifrån. Bland annat deras symaskin! Den finns i 3 färger. Vit, turkos och ljusrosa. Garner, spetsband och mycket annat. Tänk att få ha massa roliga pysselsaker i radhuset sedan där vi kommer att ha ett extrarum/arbetsrum. Av mamma och pappa fick jag ett kuvert med ett väldigt fint bidrag till vårt sängköp :) 
 
Bild lånad från Hemtex



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR