Utmaning

Denna utmaning fick jag av Sanna. Jag gör sällan sådana här listor, jag tror det handlar om att jag inte har så många läsare och kanske ingen är intresserad av att läsa, men har nu sett att jag fått fler och fler. Det kanske är passande att göra en lista så att läsarna "lär känna" mig.

HUR FUNGERAR AWARDEN? HÄR ÄR REGLERNA:

- Tacka och uppmärksamma den som nominerat dig.
- Skriv 11 randomfakta om dig själv.
- Svara på dem 11 frågorna du fått i awarden.
- Välj ut 11 bloggar att nominera (du kan inte välja den som nominerat dig).
- Skriv 11 frågor åt de du nominerar.

11 RANDOMFAKTA OM MIG SJÄLV

Jag tycker inte om kolsyran i t.ex. coca colan, fantan osv. 
Bubbelvatten smakar för mig som huvudvärkstablett (brustabletten).
Jag uppfattar mig själv som ganska blyg.
Jag är utbildad kock.
Jag älskar överraskningar.
Rosa är min favoritfärg.
Jag tittar sällan på tv.
Jag hade svårt för tecknat när jag var liten.
Jag skulle vilja vara blond, men passar inte i det.
Jag gillar inte rött.
Jag tycker om att sjunga, fast jag kan inte.

MINA SVAR TILL SANNA:

1. Vilken är din absoluta favoriträtt?
Tacos
2. Om du vann 1 miljon, vad skulle du göra?
Lägga undan det mesta till sparande och göra en bröstoperation.
3. Vart i världen finns ditt drömresmål?
Jag har inget drömresmål. Men några resmål som jag gärna åker till. 
4. Girls night out eller hemmakväll?
Hemmakväll.
5. Vilken musik lyssnar du helst på när du lagar mat?
Jag lyssnar sällan på musik när jag lagar mat, men annars skulle det nog bli blandat och beroende på årstid.
6. Vad fick dig att börja blogga?
Min viktnedgång samt träning. Sedan övergick bloggandet till att handla mer om min vardag och mitt fotograferande.
7. Vilken är din favoritblogg?
Elin Kero
8. Vilken typ av böcker gillar du att läsa?
Fotoböcker och böckerna om Mr Grey.
9. Skulle du kunna tänka dig att flytta utomlands?
Kanske. Inte helt övertygad. 
10. Favoritserie?
Har ingen favoritserie längre. Men hade Grey´s Anatomy. Följer det inte längre. 
11. Vilken är din favoritfilm i kategorin ”jul”?
Farsan är far till alla barnen. 


11 BLOGGAR ATT NOMINERA

Elin, IdaRania MariaSara, Martina, Andrea, Sandra, Maria, Denize, Madde, Candis

MINA 11 FRÅGOR TILL DE NOMINERADE BLOGGARNA:

1. Vad gör du helst en fredag?
2. Om du vann 1 miljon, vad skulle du göra?
3. Vart i världen finns ditt drömresmål?
4. Vilket är ditt favoritsällskapsspel?
5. Favoritårstid, och varför?
6. Vad tror du att du gör om 5 år?
7. Hur firar du jul? 
8. Hur ser en veckas semester ut med dig? (Både i Sverige och andra länder)
9. Om du hade möjlighet och fick flytta vart i världen du ville, vart skulle det bli?
10. Bästa bok du läst?
11. Vilket är ditt bästa recept? (mat eller bakverk)

Åh kuul! Vill svara på dessa och försöka skicka vidare den :)

Svar: Sv: Vad roligt att du ville vara med. Får du inte ihop 11 utmanare så är det helt ok. Jag tyckte det var riktigt svårt att få till 11. Hoppas du får en fantastisk jul. Kram
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR