Den där snusksjukan har anlänt!

Det började antagligen igår, då jag redan på jobbet fick ont i magen och mådde illa. Efter jobbet låg jag mest i soffan och vågade inte röra mig så mycket pga smärtan, men efter sömn kände jag mig ändå OK för att åka till jobbet. Väl på jobbet så kände jag mig dämpad, illamånde som bara blev värre och värre. Mitt i samlingen blev det akut toalettbesök! Bara att åka hem och sova, dricka vatten och ja ni vet ju hur det blir när man får den där snusksjukan, MAGSJUKA! 
R tar hand om mig, jag önskade att få lite tacobröd. Supergott att smöra och rulla ihop som en smörgås. Har inte ätit ännu, får se om magen pallar. Typiskt att man blir sjuk nu när man börjat träna igen. Hade planerat min dag så bra. Alla matlådor var packade inför dagens långa arbetsdag. 7-14, till gymmet för att träna och sedan åka tillbaka till jobbet för kvällsplanering 17-20. Oflyt!
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR