Dreamcatcher

Är det bara en myt det här med drömfångare? Jag är seriöst villig att prova detta! Jag är så trött på de drömmar som försigår om nätterna nu. Elaka och hemska drömmar nästintill varje natt, jag kommer ihåg ca 1-3 drömmar per natt och kan återberätta det mesta utan problem. Pratar i sömnen och gör konstiga grejer också, why? Jag vet att jag höll på såhär när jag var tonåring och bodde hemma också, men det har varit uppehåll i några år i alla fall (har ju fortfarande haft drömmar, men inte så som det är nu). Det blir jobbigt när man påverkas så mycket av det. Jag skulle kunna skriva en tjock bok om alla sjuka drömmar. Inatt drömde jag t.ex. att jag blev jagad av tre män som var ute efter att döda mig. Ord som man skulle kunna tyda; Biljakt, vapen, pistol, gammalt hus, jagad. Finns ju sidor på nätet där man kan kolla vad detta kan betyda, har gjort det någon gång innan för flera år sedan. Drömmer du mycket?



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR