En eftermiddag på stan resulterade i två proppmätta magar och en lättare plånbok

En eftermiddag på stan resulterade i två proppmätta magar och en lättare plånbok. Vi stack in på Stadium en snabbis! Hittade en gosig tröja jag var tvungen att köpa. Tänkte precis när rulltrappan ner till butiken nådde butiksplan att jag vill ha en längre tröja med luva och dragkedja. Den jag köpte har ingen dragkedja, men priset var bra! Fick bli en sådan + två t-shirtar, den ena är i samma färg som tröjan nedan och den andra rosa! Har märkt nu det senaste att håret växt väldigt mycket, vilket är kul. Sparar ju till lite längre :) 
 
Lina

Det var syndigt smaskigt! :D

Åh, en sån tröja skulle jag vilja ha nu! Magen börjar bukta ut och därmed så blir alla normallånga tröjor för korta!!! Mammakläder tycker jag bara ser tråkiga ut och det finns inte så mycket långa varianter att köpa tyvärr. :/

Svar: Åh! Köp på stadium, bra pris och det fanns andra varianter med dragkedja med ;) Kram
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR