God morgon söndag!

Dagens frukost; Havregrynsgröt med tinade hallon + 1 ägg (ägget har jag inte hunnit äta ännu). Det går riktigt fort att göra gröt, bara att sätta på plattan och låta koka en stund. Under tiden kan du t.ex. ta på dig kläder, titta lite tv eller vad du nu vill göra ;) Jag ska ta och städa upp här hemma och sedan åka till Kungälv för lite träning, "fika" (smaksatt kesella, frukt och nötter) och lite tvättning av rallybilen.
sara

Det ser gott ut!

Svar: Det funkar som frukost :)
Charlotte

Yummy vad gott !

Svar: Faktiskt! Och jag börjar märka jättestor skillnad runt magen nu. Jag och R möttes i dörren nu när jag kom hem från jobbet. Han ska iväg på Boule. Han påpekade att man ser skillnad :) Det är ju as kul! Hur känns det för dig? :)
Charlotte

Koffe

Det där ser faktiskt väldigt gott ut! Nu blev jag lite sugen

Svar: Du får testa till frukost nu i veckan ;)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR