#Nätkärlek

Det skrivs och pratas mycket om Näthat just nu. Jag har själv erfarenheter ifrån detta, men inte från bloggen. Jag har hittils inte fått en enda elak kommentar sedan jag började blogga. Kanske för att min blogg inte läses av så många heller. Det kommer väl den dagen också, antar jag! Men inget jag hoppas på ska hända.

Sanna tipsade mig om att sprida lite #nätkärlek! Tyckte detta var en grymt bra idé. Här nedan länkar jag dem som ger mig inspiration och glädje i livet.
Sanna . Elin . Rickard . Madde . Cornelia . Linn . Martina

Åh! Men nätkärlek till dig Charlotte! <3
Shit vilken frän bloggdesign du har... visste inte att den fanns på blogg.se, för jag har inte sett så många som har den.. undrar varför nu när jag ser den här.. ^^ Modernt ;D

Svar: Tack! Jag gillar den faktiskt, men hade önskat att jag hade mer tid och ork för att göra en egen. Gjorde ju mycket mer sånt förr. Jag önskar att dygnet hade fler timmar! Har du ätit några semlor idag då? Själv kör man på frukt och kesella med mandlar.
Hoppas du har en fin tisdagskväll! :)
Charlotte

Ja haha... det har jag önskat många gånger... ^^
Nej jag gillar faktiskt inte semla... Så för mig är det bara en helt vanlig tisdag ^^
Och det samma! :D Kram!

Svar: Läste att du var sjuk. Krya på dig! Hoppas du blir bättre snart. Tack! Kram
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR