Hej mitt namn är shopping!

Det blev inget bakande idag inte, stack till Kungälv och tränade istället. Åkte sedan till Tuve igen för att duscha och göra sig i ordning för en dejt med Doris! Blev shopping och jag hittade en grymt snygg skjorta-klänning från MQ. Jag har kikat på den några gånger nu, kostar ca 1600-1700:- och när jag blev sugen på den så var det 50% på den, tyckte ändå att det var ganska dyrt fortfarande så jag avvaktade. Passade på att springa in och kika nu när jag ändå var i stan. Hela 70% var det nu och jag var tvungen att köpa! Hittade även tröjan som fanns med på min önskelista, men kände inte att jag ville köpa den nu. Fyndade ett linne för 29:- på Gina Tricot, bikiniöverdel på Kappahl för 15:- och shorts för 35:- hyfsat bra köp idag eller vad säger ni? ;) På bild 2 ser ni två plagg som jag såg på rean, men som jag inte köpte. Om dem finns kvar när vi kommer hem från Gran Canaria så köper jag dem då! Den stickade tröjan är den som fanns på min önskelista. Shoppingen avslutades med en fika i min bil. Riktigt hot! haha! Som vi skrattade ;P 
Marielle

tack! Ja det är häftig - en buss som kör förbi :)

Svar: Vsg! Aha! :) Jag måste prova detta någon dag :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR