Lunch och middag

Till lunch blev det kyckling med pasta och till middag blev det fläskfilé med potatis/morotsmunk. Riktigt god mat i det här kostshemat! Nackdelen är väl att man får laga så mycket mat bara. Vi har lagat mat hela dagen idag känns det som. Nu är i all fall lunchlådorna förberedda till och med onsdag. Morgondagens mellanmål är också fixade! Bara en påse sallad som ska förberedas kvällen innan. Skönt! Blir väl nya matlådor på onsdag. Efter 2 dagar känner jag mig redan mindre uppblåst. I morgon åker jag vägen om lägenheten och hämtar mitt måttband, tänkte mäta mig istället för att använda vågen ett tag fram över. 
AmandaB

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

Svar: Hej! Bara bra, lite seg bara. Kom nyss hem från jobbet. Själv? :)
Charlotte

mums!

RE: ja jag använder faktiskt bara mitt 50mm objektiv :)

Svar: Massa gott! Funderar på att köpa ett. Vet dock inte om jag ska investera i 1,4 eller 1,8 :)
Charlotte

RE: jag har 50 f/1.4 :) och har haft 1.8 :P

Svar: Vilket skulle du rekommendera? :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR