Om en vecka är vi på Gran Canaria

På onsdag flyger vi till Gran Canaria. Ska bli så skönt att komma bort från skitvädret vi har här hemma just nu. Trött på skiten! Sola, bada, slappa, läsa böcker, fotografera, äta på restaurang, dricka vin, pussas, promenera i sanden...längtar inte alls!
Har aldrig varit på Gran Canaria innan, har ni? Rickard har varit där innan och är nöjd. Vi bokade en ospecificerad resa, så vi får se var vi hamnar. Spännande! Jag har nästan packat klart min resväska, det är bara lite småsaker som ska ner. Har aldrig packat så lätt någon gång inann! Men jag ska väl inte ropa hej ännu, eftersom vi inte kommit iväg ännu. haha! Jag var iväg i eftermiddags efter jobbet och vaxade benen, trött på att raka. Vill slippa sånt trams när man är iväg. Håller man på med vaxning nu istället för rakning så lär det vara grymt resultat när vår svenska sommar kommer.
Har ni någon resa inplanerad? 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR