Problem med tovor i håret?

Precis som jag? Jag hatar att borsta mitt hår! Det är fullt med tovor, både stora och små. Pojkvännen har hört mig borsta håret vid flera tillfällen, han tyckte nog det var dags att få ordning på tovorna. I julklapp fick jag en grym borste som jag inte ens visste fanns. Dålig koll! Borsten heter Tangle Teezer Hair Brush och finns att köpa här bland annat. Den går att använda i både vått och torrt hår, det känns knappt att man borstar håret med den. Om man jämför med den smärtan man får med en "vanlig" borste. Jag gjorde en liten jämförelse, borstade först med min nya Tangle Teezer och sedan min gamla, aj aj aj vad ont det gjorde och vilken skillnad det var. Rekommenderar verkligen den om du har ont av dina tovor!
 

Det kanske kunde vara nåt :) Jag täntke dock köpa mig en svinhårsborste :)

Svar: Den är grym :) Men sådana borstar är ju också bra :)
Charlotte

Den kanske man borde prova! Har hört mycket bra om den.

Svar: Gör det! Den är as bra :)
Charlotte

En sådan får jag nog köpa mig, gör ju så jäkla ont med tovorna... :)

Svar: Kan verkligen rekommendera! Värt varenda krona :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR