2132

Jag har precis raderat 2132 bilder i min iPhone! 
Såå vad har jag gjort mer idag? Startade dagen med ett konditionspass på gymet! 10 min uppvärming, 20 mminyter cykling, 10 minuter rodd, 10 min crosstrainer & 5 min nedvarvning på bandet. Helt OK! - 0,5 kg visade vågen idag också. Nu blir det ingen vägning förrens om ca 1,5 vecka kanske. Efter gymet bar det av mot havet. (har faktiskt fått lite färg den stunden vi var ute) Tvättat älsklings bil som vi ska ha till Falun när vi åker i morgon, så den är fin både på utsidan och insidan. När R slutade jobbet åkte vi till Mölndal, han skulle fixa frillen. Efter det åkte vi och käkade lite mat, hans frisör tipsade om ett ställe som vi inte provat innan. Det låg vid en sjö i närheten av Mölndal. (Stensjön) Nu har vi packat färdigt, så det är bara att stiga upp imorgon bitti klockan 07 och njuta av pannkaksfrukosten! Hoppas jag får lite sömn, jag fick hicka idag vid 13-tiden och den har hållit i sig hela dagen. Ibland har den slutat en stund men kommit tillbaka igen. Störande! Har fått sådan hicka en gång tidigare, då höll den i sig i 2 dygn. Fick sitta upp och sova. Dags att steka kyckling och frysa in som jag helt glömt! God natt!
 

Yummy vad gott det ser ut :D

gjorde samma grej häromdagen, men hade faktiskt närmare 3000 bilder. Laddade över allt till iPhoto och sedan satt jag en längre tid och raderade för hand (dåligt att det inte finns någon typ "radera/markera alla" knapp?!)

Lycka till på SM och hoppas ni får en toppenvecka :)

Svar: Man samlar på sig en del bilder alltså! Jag har fått tömma den några gånger :D Haha! Om du använder bildhanteraren eller vad det heter i din Mac kan du radera alla på en och samma gång :) Tack detsamma fina du! :) Får se om man kommer hem med guld!Kram
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR