Andra semesterdagen

Börjar med 40 minuter powerwalk i det härliga vädret. Termometern visar 35 grader i solen. Galet! Ikväll blir det gymet med R. Innan det ska jag hinna med lite saker tänkte jag. Har en lista som ska bockas av. 
 
Det blev ingen styrka på gymet idag, R fick jobba över så vi gick ut och tränade boule efter han fått lite mat i magen istället. I morgon är min vildodag men eftersom det inte blev något gym idag så ska jag nog ta mig en morgonpromenad i alla fall. Jag missade min lunch idag då en vän kom på besök, vi hade mycket att prata om så glömde av att äta. Blev ett mellanmål och en sen lunch. Inte konstigt att jag var sugen på något mer efter vi tränat boule. Medan R käkade glass och sköljde ner med cola så fick det bli havregrynsgröt med koktbanan och kanel. Inbillade mig att det var bananpaj ;) 
 
Elin

Tack<3

allt bra?

Svar: Det är bara bra här : ) Skönt med semester faktiskt! Hur är det med dig? = )
Charlotte

Karin O

Här blev det då vilodag idag, fy magsjuka:(
Vad roligt att du uppskattar mina tips förresten!

Svar: Nej usch! Fy satan vad jobbigt att ha i den värmen ni har nu! Krya på dig och hoppas du piggnar till snart. Grattis till beskedet. Lustigt att vissa bara känner det på sig vad det är för kön :)
Jag tycker det är superbra! :) Känner att jag vill vara förbered och kunnig innan det är dags för oss :)
Charlotte

Karin O

Mår redan bättre idag och som tur är så är det riktigt kyligt hos oss inomhus, man undviker gärna att gå ut här:)

Vad roligt! Var samma här, började sätta mig in i ämnet då en kompis som gillar att träna blev gravid, vi hade iofs ännu inga planer på det då men jag tyckte det var intressant att läsa om:)

Svar: Vad skönt! :) Kan förstå det när det är så varmt. Ja det är samma här. Tycker det är jätteinressant!

Hoppas du haft en bra dag och att du mår ännu bättre nu.
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR