Här packas det, för vi ska till Malmö!

Jag kom precis hem från stan. Jag var där och kramade om min vän Angelika som jag inte träffat på ett tag. Dock jobbade hon så det blev bara ett snabbt besök. På vägen hem svängde jag in på Stadium, alltså jag har blivit helt skadad på Adidas i alla dess former! Jag hittade en jättefin bikni på rean, Adidas såklart! Jag köpte den även i en annan färg, lite persikofärg kan man säga. Så den ena överdelen och underdelen är likadan, men den bikinin som finns i länken matchar man snyggt med persikofärgen, då Adidasmärket är den färgen. Jag har också hunnit med att hämta ut ett paket på posten som jag beställt. Lite fotoutrustning som jag kommer att behöva i höst. Känns som jag hunnit med en massa idag! Morgonpromenad gick riktigt bra i morse, 45 minuter! Det var väldigt varmt, svetten rann, men det är ju så det ska vara när man tränar. Lite städning har jag hunnit med också, skrivbordet såg hemskt ut. Nu packas det för fullt, snart kommer älskling hem och då åker vi till Malmö. Han spelar i helgen. Vi ska också hinna träffa mina fina svärföräldrar :) 
 
 

Åhhhh, din blogg :o såååååå ljuvlig! Sanna är så himla duktig :} hoppas allt är bra? kram

Svar: Älskar den! Ja hon är sjukt duktig, och snäll. Lägger ner mkt tid på detta. Allt är bara bra. Vi är i Malmö sedan igårkväll. Sambon spelar tävling.
Morgondagen kvar också. Sedan får man komma hem till sin egna säng. Längtar!
Hur mår du?:) kram
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR