Hemma från Malmö och väskan packas om

Vi är nu hemma i Göteborg! Mat i magen och sortering av rena och smutsiga kläder pågår. Förberedelse inför kommande frukostar pågår också just nu, vi kokar alltså ägg. Sängen är nybäddad och fönstrena står öppna för att släppa in lite kalluft, inbillar vi oss i den här värmen! Min väska håller också på att packas med rena kläder och lite fotoutrustning. I morgon går tåget till Växjö. Jag ska hälsa på en vän som bor där :) Det ska bli jättekul att åka iväg och umgås. Jag åker hem på onsdag igen. 3 dagar utan mitt hjärta, visst 3 dagar är inte mycket. Man ska inte klaga egentligen när vissa inte får/kan träffa sin kärlek på flera veckor, månader osv. Det var längesedan vi var ifrån varandra nu, fast än att vi kommer ha skitskoj i Växjö kommer jag sakna ihjäl mig efter mitt hjärta!
 
När jag kommer hem på onsdag är det bara till att packa om väskan igen, för då åker jag och hjärtat iväg på en sista minisemester innan det är dags för mig att börja jobba igen. Vi har pratat om Oslo, men vi har inte spikat det till 100% har ni läsare något tips på vart man kan åka tor-lör (sön)? 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR