Rost

 

Nice :)

Svar: Tack! Inte helt 100% nöjd, men kul att pilla med något och utmana sig själv. Skulle ju använda just Rost i fotoutmaningen. Kul att göra något annorlunda :)
Charlotte

Vilken grym & kraftfull bild, älskar den!

Svar: Tack! :) Vad kul att du gillade den och lämnade en kommentar :) Allt väl?
Charlotte

Ja med mig knallar det på, lite halv seg & trött + att det är så extremt varmt! Hur är det med dig? :)

Svar: Bara bra med mig : ) Nöjd efter dagens konditionspass. Vi sitter/ligger här i soffan och tittar på lite rese-alternativ inför slutet av nästa vecka. Funderar på Oslo :) Vad har du för dig nu i sommar? Gjort några resor/utflykter eller ska göra? =)
Charlotte

Åh Norge är underbart :) Försöker åka dit minst en gång i halvåret. Halva släkten bor ju där. Jag har tagit det lugnt och njutit av den bästa sommaren på länge. Har varit på en trip till visingsö där några vänner jobbar under sommaren, blir väl att fara dit i mitten på augusti igen. Var även i Varberg över en helg för 2 veckor sedan och kollade läget. Vad har du haft för dig för skoj själv? =)

Svar: Jag har aldrig varit i Norge innan. Men min sambo har, då han spelar boule. Vi var också i Varberg nyligen, då han spelade en tävling där. Och i morgon åker vi till Malmö. Då är det Europa cupen som gäller! Under min semester har jag varit 1 vecka i Falun, då han spelat SM där. 1,5 vecka har jag bara varit hemma. Tränat, shoppat och tagit det lugnt typ :) Jag har 1 vecka till och då åker jag till en vän i Växjö. Vi båda är fotointresserade så vi ska hänga lite med våra kameror och bara njuta av sista semesterveckan :) och torsdagen blir det antagligen Oslo!
Charlotte

Låter som en sommar blandat av lite smått & gott då! Man behöver ju inte rusa runt som en dåre bara för att ta vara på tiden utan skönt att sysselsätta sig med småsaker och bara njuta med. Semester är ju till för att stanna upp & andas lite längre än vad man lyckas göra på helgerna. Låter som du kommer ha en bra fortsatt sommar/semster =)

Svar: Ja men precis! :) Ja, det känns som man hunnit vila upp sig o så inför hösten. Då börjar jag på ny avdelning (arbetar som förskollärare) så det kommer bli mkt nytt. Var bor du? :)
Charlotte

Åh men vad kul & intressant! :) Jag bor strax utanför herrljunga. Ca 4 mil ifrån Borås! Dudå? :)

Svar: OK :) Jag bor i Göteborg.
Charlotte

Trevligt! Dock inte varit där på ett tag, men fin stad :)

Svar: Ja, man borde "utforska" den mer. Den är ju väldigt fotovänlig :)
Charlotte

SHIT VAD COOL BILD

sv: Det MÅSTE du nästan göra :))))) PUSS

Svar: Tack! :) Kul att du gillade den. Vad händer i helgen då? :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR