SM Damsingeln

Idag ska jag ut på banan helt själv! Mitt mål är att ta poäng i varje match jag spelar, sedan får vi se hur det går. Vinner jag några matcher idag ska jag vara glad och inte deppa ihop! ;) Är just nu på hotellrummet och laddar inför spelstart. 12:45 ska jag vara uppvärmd och klar.
 
Under uppvärmningen så kändes det faktiskt förvånansvärt bra! Läggen var helt OK, kändes som jag skulle kunna klara mig rätt bra utan R idag. Det visade sig att jag fixade det ganska bra också under första matchen, dock slutade det med förlust (11-13) mot en dam som vann guld i mixtrippeln dagen innan. Hade en chans till att komma vidare. I andra matchen mötte jag någon dam som hade spelat i fyra år. Vet inte hur duktig hon är, men det var jämt i denna match också, jag hade överaget men tappade det (11-13). Jag är stolt över att jag tog poäng. Dessutom lade motståndarna in i alla fall 3 kulor som jag var "tvungen" att skjuta bort om jag skulle ha en chans att lägga in. Jag klarade 3 av 2 gånger! *tummen upp* Hejarklacken var på plats och det kändes kul att höra lite applåder när man gjorde något bra :) 
 
Eftersom jag förlorade två blir det inget spel för mig i morgon, jag kommer att ladda inför de 2 kommande grenarna tillsammans med tjejerna Ingrid och Yvonne. Ska bli riktigt kul! Självklart ska jag titta på R som vunnit sina två idag. Ska serva med vatten, godis och mat så att han tar hem guldet! 
Foto: Rickard Nilsson
 

Jag tror att du kan gå vidare från din pool :) / Bubba

ctinas

sv: jaha! Nej det hade jag inte hört! Dock använder jag knappt solskydd förutom på känsliga ställen om jag känner att det blir för varmt! Har fått bra pigment av mamma och bränner mig sällan! :D

Svar: Vilken tur du har då! :) Jag har svårt att få färg, men nu när vi varit ute sedan i lördags varje dag så känns det som man börjar bli lite brun :)
Charlotte

Tack så mycket :D

Svar: Varsågod : ) Haft en bra dag?
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR