SM Mixdubbel

Har spelat tillsammns med Rickard. Målet var ju att vinna 2 matcher (skrev jag igår), det gjorde vi. 13-6 i första matchen och i andra 13-1. WOW! Det var riktigt roligt att få spela mera. Match 3 gick åt helvete! Vi ledde 10-1 när det vände. Matchen slutade 11-13 och just då glömde jag av att jag precis någon timma innan detta, redan uppnåt dagens mål. Jag borde vara nöjd med att ens ha vunnit 2 matcher, men den där jävla vinnarskallen ställer till det. Arg, ledsen och besviken efter den matchen och tårarna sprutar! Allt släppte väl efter förlusten, då man varit så jäkla nervös hela förmiddagen. I morgon är det Singel som gäller, det var en man som sa "man ska förlora många matcher innan man vinner".
Foto: Rickard Nilsson
 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR