Soligaste semestern ever

Vilket väder jag har på min semester. Helt galet! Idag åkte jag hem till syrran en stund och solade, jag hoppade morgonträningen idag faktiskt. Jag har varit så sjukt trött nu i två dagar. På vägen hem från syrran svängde jag in och köpte lite mat. Jag tänkte att jag och R skulle äta lite mysigt i kvällssolen idag. Det fick bli räkor, baguette, brieost, grönsaker och frukter. Innan det var vi på gymet tillsammans och tränade bröst och axlar. I en av bröstövningarna med hantlar klarade jag 14kg, innan har jag bara kunnat ta 8-10 kg, gissa om jag blev förvånad! Rickard tyckte också att axelmusklerna börjat synas mer. Jättekul! Bara att fortsätta kämpa så kommer jag en dag att ha nåt mitt mål! Tack för att du stöttar mig R :) Kärlek.
 

Åh fy fasiken vad gott det låter med räkor och allt :D

Svar: Ja det var riktigt gott och väldigt mysigt! Jag har ju semester men Rickard jobbar. Han hade bara den veckan vi var i Falun, men då spelade han ju SM så vi har faktiskt inte gjort något speciellt på vår gemensamma semester. Då tänkte jag att vi kan göra lite mysigare kvällar istället :)
Har du semester kvar? :) Kram
Charlotte

Jenny

Hej! Flyttar ner om ca två månader till helsingborg! :)
Det är så fint här nere! :)

Svar: ah! :) Blir det hus eller lägenhet?
Charlotte

Så kul när man kommer närmare målen! Fin bild förresten!:)

Svar: Ja det är riktigt kul och pepprande :) Nu under semestern kör jag två pass om dagen. Kondition på morgonen och styrka på eftermiddagen med R när han slutat jobbet :) Tack! :) Knäppte bara av den när vi gick genom Falun :D Allt väl med dig?
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR