60 min crosstrainer

Igår när jag var på gymet började jag med 10 minuter uppvärmning och drack en Celsius samtidigt. Efter det blev det 60 minuter crosstrainer! Jag är stolt över mig själv att jag stod kvar, det var sjukt jobbigt ett tag men jag kämpade. Mitt knä mår bra idag och kände inte av det något speciellt igår heller under träningen så det känns helt fantastiskt. Men efter träningen så mådde jag riktigt dåligt. Jag blev yr och illamående, det kändes som jag skulle svimma och att jag bara ville kräkas som en gris. Så kände jag mig i några timmar, jag vet inte om min kropp reagerar på Celsius eller om det är för att jag tar i så när jag tränar? Någon som vet att dem reagerat på Celsius? Det blir ett pass på gymet idag med, jag väntar bara på att systeryster ska vakna så att vi kan bege oss dit. 
Mickan

Tja.. Det är ju koffein i och koffein är ju giftigt. Jag har blivit avrådd att dricka celsius, testade någon gång i början. Tror dessutom att det innehåller sötningsmedel, och det kan hämma fettförbränningen. Huruvida det stämmer vet jag inte. Ät en banan istället :)

Svar: Hej! Tack för tipset :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR