Sötsugen

Både idag och igår har jag varit så sjukt sötsugen! Det irriterar mig. Igår var det nära på att jag stannade vid en kiosk och köpte mjukglass, men jag körde förbi och sket i sötsuget. Idag har jag känt lika dant, jag ville svänga vägen om affären och köpa lösgodis, mest choklad. Men jag körde raka vägen hem och fick tacos av kärleken istället. Sötsuget höll i sig, tills jag bestämde mig för att mosa en banan och knäcka i ett ägg. Stekte till en stor bananpannkaka! Och lite vaniljkesella på det! Ta da...sötsuget har lagt sig lite. STOLT! Ska hålla mig till v.29 (SM-veckan) som vi sagt här hemma. Träning i morgon efter jobbet också, R står över träningen och följer med som PT istället. Då han inte ska träna innan helgen. Tävling för honom och på måndag är det SM-skytte för honom som gäller. Då kan man inte stå där med träningsvärk. 
Bild
 

muums!

Svar: Åt dock inte det på bilden, men visst ser det gott ut! Bananpannkakan fungerade utmärkt i alla fall. Sötsuget försvann!
Charlotte

Ja, men det är ju mumsigt :D

Svar: Faktiskt :)
Vad händer för dig i veckan nu då? :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR