1:07:38

Efter jobbet blev det lite löpning tillsammans med R. Inte jättemycket men lite och det är jag riktigt stolt över. Har inte tränat riktig konditionsträning på ungefär 1 år så mitt flås ska vi inte prata om, haha! Knät kändes väldigt bra, nu ska här tränas regelbundet utan att skada knät igen. Vi gick resten av tiden och stannade på ett ställe och gjorde magövningar. Måste sett riktigt roligt ut för folket som gick förbi! 
EMMAWHO

sv: Tack!

Åh, sugen på att springa nu... Skulle komma igång efter nyår, men har råkat på ena sjukdomen efter den andra och det kommer aldrig riktigt igång. Usch!

Svar: Usch! Hoppas du slipper sjukdomar framöver. Det är kul att springa :) Saknar det som fan. Jag hoppas mitt knä pallar lätt löpning nu. Tränade inför Göteborgsvarvet när knät pajade :/
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR