Basket i fina vädret!

Idag startade vi dagen med lite löpning och cykling. R löpte till Backaplan och jag cyklade, eftersom jag löpte igår använde jag cykeln idag för att knät inte ska gå sönder helt. R gick in på gymet medan jag stack in på Stadium och köpte en basketboll. Vi har varit ute två gånger idag och kastat lite, andra gången tog jag med mig kameran ut för att fotografera lite. Längtar dock till den riktiga våren kommer då det fortfarande är väldigt kallt ute.
 
Sandra SG

så fin blogg du har! :)

Svar: Tack så mycket! :) Kul att du lämnade en kommentar. Allt väl?
Charlotte

Sandra SG

allt är bara fint med mig :) allt bra själv?

Svar: Härligt att höra! Jodå, det är bra här. Väldigt seg och trött efter dagens arbetsdag bara. Ha en bra eftermiddag/kväll :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR