Dagens look

Förra helgen shoppade jag jeansen och toppen från Ginatricot, båda reaplagg. Jag köpte även en lite längre tunika i samma stil, även den rea! Köpte också två par fakeconverse (vita och röda) på Skopunkten. Det var nog flera år sedan som jag kände att jag trivdes i jeans. Dessa sitter jättebekvämt! Fick ju också använda mindre storlek än vad jag gjort innan. Det händer grejer med kroppen, fortsätter att kämpa! :)
Sofie

Åhh så himla snygg tröja :)

Svar: Ja, jag gillar den jättemycket! :) Tänkte jag skulle köpa fler sådana på Gina :) Kul att du lämnade en kommentar. Allt väl denna söndag? :)
Charlotte

Sofie

Det låter inte dumt! :) Allt är bara bra tack, lite trött bara men det är ju typiskt söndagar haha. Självdå? :)

Svar: Härligt att höra! :) Jodå. det är bra med mig. Läggdags här strax, ska upp väldigt tidigt imorgon bitti, typ natten :D haha!
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR