Det började med en promenad

Idag firar jag och världens finaste 1 år tillsammans! ♥ Det började med en promenad genom Kungälv och sedan dess har vi hängt ihop. Från första stund när jag träffade honom kände jag att det var något speciellt. Det är en känsla som är svår att beskriva! När vår första träff var slut och det var dags att säga hej då, ville jag tala om för honom att jag önskar han kunde stanna längre. Men vem gör det på en första dejt? Man är ju lite försiktig, man vet inte vad den andre tyckte om en osv. Vi kramades hej då och strax därefter fick jag ett sms från R som gjorde mig riktigt glad, han talade om för mig redan då att han tyckte vi hade haft trevligt ihop. Jag kunde inte sluta le! Jag kände likadant och som sagt, jag längtade redan efter att få se honom igen. Efter ungefär 40 minuter var vi tillsammans igen!
Han är min skatt och kommer alltid att vara. Jag älskar dig Rickard. 
 
 
 
 
 
Elaine

Åh vilken fin historia och grattis :)

Svar: Tack! :)
Kul att du lämnade en kommentar. Hoppas allt är bra med dig.
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR