Fotoutmaning 2013

Här nedan ser ni kategorier som jag tänkt tolka med hjälp av min kamera under året. Det är kategorier som jag själv kommit på och som jag fått inspiration utav från bloggar, fototävlingar osv. Ibland kan jag känna mig så sugen på att fotografera, men svårt att komma på vad. Därför tänkte jag att en fotoutmaning passade bra! Detta är för min egen utveckling och inte någon tävling med någon annan. Jag har lämnat ut min idé till en vän, Martina så att vi båda ska kunna utvecklas och utmana varandra. Vi kommer att tolka dessa kategorier varje månad från och med april. (i alla fall jag) hur hon gör får ni fråga henne :) Den som vill får gärna haka på, och då skriva en kommentar så att man också kan följa varandra och se varandras tolkningar.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR