Långfredag

Mötte upp Angelika vid Kungsport vid 12 idag. Vi gick och satte oss på Espresso House, tog en fralla med vatten. Snackade lite babbel, sedan gick vi en stund på stan. Jag shoppade maskara från MUS (MAKE UP STORE) och sminkborttagningsmedel. Väl hemma inser jag att jag köpt fel maskara! Vi mötte upp R som hade tränat inne i stan, satte oss på Spice och åt lite mat. A kom förbi och snackade lite också, trevligt! När vi skiljdes åt stack jag och R snabbt in på JC och Lindex. R köpte sig ett par jeans och för mig blev det två BH:ar och ett par trosor. Nu har vi ätit lite mat och tittar på Let´s Dance. 

Vilka fina! Vad kostade dom? :)

Svar: Visst är dom! :) Satt jättefint med. Värt att prova. Bh:n kostade 249:- och trosan 99:-
Charlotte

Anonym

Vilket sött underklädset :)

Svar: Ja visst är det! Tycker om massa :) Haft en bra påsk? :)
Charlotte

Fina :}

Svar: Ja! Gillar dem jättemycket :) Kul att du lämnade en kommentar. Allt väl med dig?
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR