Måndag

Kul att förkylningen håller i sig ännu! Missade dagens studiedag som skulle innehålla föreläsning och arbete på respektive avdelningen. Har legat i sängen, soffan och bytt ställningar lite då och då. Läst i mina fototidningar, ringt vårdcentralen för att försöka få nytt recept på astma medicinerna. Provade att göra en ny redigering på en bild från nyårsafton. (från Photoshop guiden; framhäva ögonen mer) Jag fixade även utväxten, den var lite väl ljus. Vad tycker ni om bilden? 

Så sjuuukt fin bild och så himla bra det blev med dina egna bilder, jag tänkte höra om jag skulle kunna få be dig om en tjänst ? :)

Svar: Tack! :) Ja visst tell me :)
Charlotte

Jo, blogg.se har ju ett nytt pro-tema, och om jag inte minns fel har väl du PRO ? Jag skulle bara vilja kolla på den kodmallen, det finns lite grejer som jag skulle vilja göra videos om hehe ;P så om du kanske skulle kunna installera det på en testblogg och bara skicka över typ framsidan på kodmallen till mig så hade jag vart jäääääätteglad . Mitt pro gick ut för ett tag sedan och har inte råd att förnya i dagsläget /:

Svar: Självklart! Mitt går ut om några dagar. Försöker fixa. Kram
Charlotte

Svar: Tack så mycket och ja - visst är den snygg!
Väldigt fin bild förresten! :) Kram på dig!

Svar: Som fan! Min rosafara får jag ta fram snart! :) Tack, fina du! Haft en bra måndag? Kram
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR