Nya löparkläder

Idag stack vi in på Stadium och fick syn på deras kampanj (märket SOC) bland löparkläderna. Köp 1 byxa & 1 tröja för 399:- Kanon ju, så vi slog till! Blev lila jacka för mig och blå för R :) Vi kom precis in från en löparrunda, dock kunde inte jag springa hela tiden, men lite då och då, sen så gick vi emellanåt. En förbättring om man ser tillbaka på hur det var för några månader sedan. Har också märkt att jag kan ha mindre storlek på kläderna jag provar i butik! Vilken känsla. Kan nu ha 38 i löparbyxor och 42 på jackan, dock är det mest för att frukterna tar emot!
Madde

Vad glad o lycklig du ser ut! DU strålar :)

Svar: Gullig du är! Jag känner mig väldigt glad och lycklig :) Med R vid min sida så kan jag inget annat än vara lycklig. Glad påsk! Hoppas ni får en fin helg. Kramar
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR