Skärtorsdagen

Igår slutade jag vid 13:30, härligt att var tidig (arbeta det tdiga passet) sådär innan långledigheten. Jag och en arbetskamrat åkte till Fontin (motionscentral i Kungälv) efter jobbet och promenerade i det fina vädret innan vi begav oss hem. Väl hemma var det nästan bara till att börja göra sig i ordning för kvällen. Jag och R var bortbjudna till Josefine och Mattias. Vi fick god mat (tre rätters middag), spelade spel och babblade hela kvällen! Till efterrätten provade jag kaffe, men jag har nu gett upp hoppet om att jag kommer tycka om det. Längtar till sommare då man kan sitta ute och avnjuta grillat på deras balkong ;) Nu fick vi ju faktiskt riktigt gott grillat igår också, men inget slår en skön sommarkväll!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR