Vi har bestämt oss

Härliga lördag! Vi har varit och tränat tillsammans på Nordic Wellness och pratade om att jag kanske ska börja där istället för Fitness 24/7 som jag tränar på nu, eller i alla fall har kort på. Blir inte att jag svänger in efter jobbet och tränar där som jag sagt att jag ska göra. Får ut mer av träningen av att träna tillsammans med R. Så vi bestämde oss under träningspasset idag att jag kommer att byta gym! Från och med idag har jag också 1 veckas gratis träning. Kommer nu att börja skriva alla resultat här i bloggen från och med idag. Invägning idag: 75,4 kg, mina mått kommer jag nog inte att uppdatera på samma sätt som vikten och hur det går allmänt med träningen. Men vi får se.
Therese

Glad påsk! :)
Hur ska du fira dagen?

Svar: Tack detsamma! :) Jag och sambon firar inte på något speciellt sätt, eller jo. På vårt sätt ;) haha! Vi har varit på gymet och tränat, shoppat vårjacka och resten av dagen ska vi bara vara hemma och laga god mat och njuta av varandras sällskap :) Hur firar du? :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR