Balkongrenovering

I helgen var jag på IKEA och köpte trall till vår balkong men det fattades lite plattor och jag såg när jag väl var hemma igen att golvet buktar ut lite på båda väggarna. R kommer få ta med plattorna till jobbet och kapa till dom. När allt är helt färdigt kommer det bli så mysigt! Jag skulle egentligen träffat en vän idag, men eftersom jag har ont i halsen och inte känner mig helt hundra så valde jag att åka hem efter jobbet. Dumt att smitta ner hennes prinsar. Eftersom det fattades plattor så åkte vi till IKEA när jag kom hem, slippa alla köer osv efter 16. Jag hittade en snygg växt på fyndavdelningen! Vi köpte mer trall, växt (ett stort träd), två krukor, tomatplanta och en hurst att ha under skrivbordet. Jag har ju en tendens till att lägga ALLT på skrivbordet. 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR