Do not give up

Dagens träning avklarad. Stack till gymet tidigt idag, innan dem ens hade hunnit öppna receptionen. Startade med 30 minuters pw på bandet, sedan 10 minuter cykling och efter det gjorde jag mina benövningar som skall vara bra för mitt skadade knä. (fick dem från min sjukgymnast) Som just nu känns helt OK! Som det ser ut just nu så kan jag se en förbättring, men vågar inte ropa hej ännu. Efter benövningarna körde jag 65 squats! Ber om ursäkt för mitt dåliga humör idag. Trodde träningen skulle hjälpa mig att bli av med det, men icke!
(Bild)

Längtar tills jag också kan börja gymma

Svar: Har du någon skada som gör att du inte kan just nu? :(
Charlotte

Svar: Det tycker jag absolut Charlotte! =)

Älskar titeln på inlägget! :)

Svar: Tack! :) Har alltid svårt med titeln på mina inlägg :D haha!
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR