Lugn och härlig söndagsmorgon

God morgon! Har nyligen vaknat här hemma, blir ingen träningen för mig idag. Har ont i halsen och snorar, vet dock inte om det är pollen eller förkylning. Får köpa allergitabletter sedan kanske. Istället för ett grymmepass på gymet får det bli promenad och boule här hemma. Innan jag sätter igång med det ska jag njuta av musiken som spelas från vårt grymma ljudsystem. Äta lite frukost och sedan tänkte jag åka till IKEA och köpa trall till balkongen. Det ska även städas och göras fint här hemma. Bilden nedan tog jag igår när jag var hos mamma och pappa, alla andra rosa träd blommar ju men inte deras. Fick i alla fall knopparna på bild! Jag använde mitt macroobjektiv, blir nog att bege sig ut och fotografera lite idag med. Ska du med? ;)

Jättefint :)

Svar: Tack! :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR