Vad önskar du dig i present?

Snart fyller jag år och har nu kommit på en sak som jag önskar mig i present. En finare träningsväska! Nu packar jag ner alla grejer i min handväska som nu gått sönder. Tycker väskan i mitten var fin, men märket spelar egentligen ingen roll. En väska med både axelband och handtag för att bära väskan i handen är nog det bästa. När det blir lite tyngre så kan det vara skönt att kunna slänga upp den på axeln. Men samtidigt så duschar jag aldrig på gymet ändå. Bor såpass nära så att jag gör det när jag kommer hem. För er som inte vet så är ju rosa min favoritfärg, önskar mig såklart en rosa väska som matchar med min vattenflaska, skor och övriga grejer! (Bilder tagna här)
Rania

Sv: Ja det var riktigt gott, paj går alltid ner!

Svar: Får baka en sådan när jag fyller år :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR