Irriterande

Hade sett fram emot dagens träning men det blev inget med det! Vi var ombytta och klara för dagens träning, när jag precis ska kliva på bandet hör vi från högtalarna "vi stänger om 15 minuter, var vänlig att avsluta det ni håller på med och lämna lokalen" Vafan!? Jaja, det var ju bara att byta om igen och åka hem! Vi får skjuta upp träningen till morgondagen helt enkelt. Fars dag i morgon, vad ska ni ge era pappor? Jag tänkte nog köpa någon finare korv, eller ost kanske. Vad annars kan man hitta på? 
 
Linafoto

Svar: Tack så mycket :) Enkelhet blir ofta bra på bild.

Svar: Varsågod! Ja det blir ju det :) Önskar dig en trevlig lördagskväll!
Charlotte

Haha whaaat? Hur kan det vara så? Har ni inte F24S? Eller har ni bytt? :)

Svar: Vi tränar numera på Nordic Wellness båda två. R är sponsrad där nämligen, så jag sa upp mitt på F24S. Men jag trodde faktiskt att receptionen stängde 17 och att man iaf fick träna till 20. För det är ju obemannat på morgonen.
Charlotte

Rania

Svar: Åh, ja men det måste ni ju skaffa! Visst bor ni (och kommer fortsätta när ni flyttat) i Gbg? Jag ställer mer än gärna upp som katt/husvakt om jag är tillgänglig när ni far iväg på äventyr!! jättegärna till och med!

Åh, de är Nadjas så de vågar ja inte svara på. Jag gissar på second hand, men är inte säker!

Ha en fin helg ni med :D

Svar: Sv: Jadå, eller just nu bor vi ju i Tuve så det måste jag ju säga är nära stan iaf. Men när vi flyttat kommer vi bo lite utanför Kungälv (10 min därifrån). Vi flyttar till Kode om du känner till det? Men kommer fortfarande räknas som Göteborgare enligt mig ;)
Vad snällt av dig! Bra att veta :) Jag vill ha en lurvig/långhårig katt! Får se vad det blir för en som flyttar in med oss.

Okej, jag ska hålla utkik!

Tack så mycket :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR