Tog mig själv i kragen ...

 
Efter jobbet åkte jag direkt till gymmet, på vägen dit försökte hjärnan övertala mig att åka hem istället  "jag är trött", "jag orkar inte idag", "det passar inte idag", "jag tar det en annan dag" osv. Jag kämpade mig till gymmet ändå och väl där gick det fantastiskt bra! Uppvärmning på bandet i 10 minuter, 30 minuter (12 km) på cykel med lagom motstånd för mitt knä & avslutade med benövningar och stretching. Jag tänkte träna i morgon också, men jag har inte bestämt mig för om jag ska träna efter jobbet eller om jag skall vara så fruktansvärt duktig och ställa klockan lite tidigare för att träna innan jobbet. Här har ni en väldigt morgontrött människa, så mitt val är egentligen inte så svårt! Samtidigt som det kan vara riktigt skönt att slippa gymmet på eftermiddagen när alla andra är där.
Elisabet

Åå, härlig bild

Svar: Tack! :) Lite inne på att förstora upp den och ha som tavla i vårt radhus som vi flyttar till i februari :)
Charlotte

Isabelle

Jätte fin bild! :D

Svar: Tack! :) Kul att du gillar den. Allt väl med dig? :) Hoppas du haft en bra dag.
Charlotte

Rania

Åh men att träna på morgonen är så värt det! Om man kämpar och gör det är det så skönt, och man är redo för dagen på ett helt annat sätt. dessutom känner man sig extra duktig mentalt, och då blir man glad. Ofta lugnare och mindre folk också.

Bodde 5 min från friskis och svettis innan, brukade gå på morgonyoga då. uuuundeeerbaaart <3

Svar: Sv: Det ska bli kul att se hur jag känner mig efteråt :) är ju världens tröttaste människa på morgonen. Sover gärna 10-11 timmar! Haha! Men måste få fart få viktminskningen och träna upp knät som är paj. Tränar på backaplan nu så får ta bilen. Hade varit nice med 5 min :) haft en bra helg? Kram
Charlotte

EMMAWHO

sv: Jaa, och den låg rätt nära flygplatsen som min karl är intresserad av att gå en pilotutbildning på... Synd det kostar ungefär lika mycket som lägenheten. Hör av mig om vi blir miljonärer över natten ;)

Så skönt med ett träningspass!

Svar: Jasså? Ja det är nära dit :) Synd att utbildningen kostar lika mkt! Verkligen perfekt läge och allt.
Ja! :) Lär bli fler träningspass innan jobbet dem dagar jag börjar sent :)
Hoppas du haft en bra dag! Kram
Charlotte

Elina

Underbar bild! Skulle också på gymmet idag, men jag tog mig inte, haha. Får ta igen det imorgon istället!

Svar: Tack! :) Kul att du gillar den. Heja dig! Jag ställde klockan tidigt och tränade innan jobbet idag också, verkligen att rekommendera! :) (Om man har dem möjligheterna). Vad tränar du helst? :)
Charlotte

Härlig bild. Gillar de ljusa och "himmelska" färgerna du fått till :)

Svar: åh! Tack så hemskt mycket! :) Kul att du gillar den. Kommer nog att bli en förstoring på den i februari då vi flyttar till radhus. Ha en fortsatt trevlig söndag.
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR