Visning söndag-måndag

Visning av lägenheten söndag och måndag. Det är alltså städning som står på schemat i morgon, nu längtar vi tills visningarna är över. Mycket som fortfarande ligger i källaren och väntar på att börja användas! Ta upp vinterjackan och annat viktigt. Vad ska man ha för vinterskor förresten? Jag tror inte att mina som jag hade förra året "duger" i år. Kanske får gå ut på stan under tiden det är visning här hemma och kika på skor. 
 

Letar skor jag oxå! Svårt å bestämma sig! :)

Svar: Jag hittade ett par snygga på Din Sko! Dock kostade dem 900:- tycker det är tråkigt att lägga pengar på skor. haha! Men det är ett måste och jag tror jag behöver lägga lite extra för att få en bra sko som gör att mitt ben mår bra. Jag har en knäskada nämligen som gör att det strålar ut i låret, ibland kan jag inte riktigt gå ordentligt. (http://www.putfeetfirst.com/se/dinsko/Kvinna/Kängor_och_Boots/Varmfodrad_halvhog_kanga/p/280821) sen så gillade jag nog dessa lite också (http://www.putfeetfirst.com/se/dinsko/Kvinna/Kängor_och_Boots/Varmfodrad_halvhog_kanga/p/279183) jag har alltid haft svårt för att hitta skor som jag trivs i. Vad gillar du för modell?
Charlotte

Åh lycka till :)

Svar: Tackar!
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR